Big Red Mouse Pointer

10 Temmuz 2014 Perşembe

Blogum 1 Yaşında ^^




 Aslında bu blogu haziran ya da mayısta açmıştım tam hatırlamıyorum. Ama keşfedip neyi nasıl yapacağıma karar verene kadar epey zaman geçmiş. Blogun şekline, rengine karar verdikten sonra da en sevdiğim yayınevinden bir başlangıç yapmak istemiştim: DEX ! Daemon hastası biri olarak Opal ile yapmışım açılışımı. Bundan sonraki yorumlarda hep Dex'ten gelmiş. Ateş Ustası, Tanrı vs. Dex hayranlığım belli. 

  Nihayet 10 Temmuz'da ilk yorumu paylaşmışım ve blogumun doğum gününü 10 Temmuz 2013 olarak kabul ettim. Aslında ilk izleyicim olduğu tarihi doğum tarihi yapmayı da düşündüm ama vazgeçtim. İlk izleyicim de The Reading Lady blogunun sahibiydi. O yüzden onu daha çok seviyorum :D İzleyicilerde 1 kişi yazması bile benim için mucizeydi. Tarihi de not ettim. 17 Temmuz'da izleyicim olmuş kendisi :D

  Blogumun ilk yılında pek aktif olamamışım :/ Oruç, sıcak derken bu yazı boş geçireceğim sanırım. Ama tüm suç başlayıp da yarım bırakamadığım klasikte. O bitince elimdeki fantastiklere başlayacağım ama bitmek bilmedi. Yarım bırakamamak gibi lanet bi huyum var -.-



  
Her neyse. 

Bugün biricik arkadaşlarımdan Melissa'nın da doğum günü. Her ne kadar blogumun olduğundan haberi olmasa ve bunu görmeyecek olsa bile iyi ki doğdun tatlım :* 

Ve yine biricik arkadaşlarımdan Adı Bende Kalsın'ın hoşlandığı çocuğun da bugün doğum günüymüş. Onunkini kutlamak yok arkadaşımı üzüyor -.- Tanımıyorum zaten kendisini.

Veee üstte bahsettiğim biriciklerimin eskiden tanıdığı ama liseye geçince aralarının açıldığı başka biricik arkadaşımın -kendisiyle aynı lisedeyim- annesini doğuma almışlar. Ben de yeni öğrendim. Yaşı ileri olduğu için normal doğum yapmasın demişler. O bebiş de bugün doğacak. Hadi hayırlısı :)


Yani blog açmak için tam tarihi bulmuşum: 10 Temmuz !

 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder