Big Red Mouse Pointer

31 Ocak 2016 Pazar

Alışveriş #8

Yine OkuOku ve yine Yabancı kampanyası :D Hala devam ediyor. Aralarında ciltli kitaplar ve İthaki de olunca karne hediyesi olarak kendime kitap aldım. 10 liraya bulmuşken almamak olmazdı. (10 tl diyorum ama 9,90 yani pek fark yok.)

Aynı zamanda Aspendos'ta da 10 tl indirimi vardı. Yarın bitiyor sanırım. Bundan 2 kitap aldım. Fuarda 3 kitap 20 tl kampanyasında olma ihtimali olan kitaplardan almadım. Sanırım fuarda da 10 tl idi diğer kitaplar. Kampanyadaki çoğu kitap Wattpad'den çıkanlardandı ve ben de bu kitapları okumayı sevmediğim için almadım.

Yeni cicilerim bunlar *-*

(battaniyeme selamlar :P)



1984 - George Orwell: Felsefe performans ödevi için aldım. Bu kitaptan sınav olacağız.
Siyah Damar - Tarryn Fisher:  Beni Yalanlarla Sev serisini fuardan almıştım ama henüz okumadım. Sevilen bir yazar olduğu için bu kitabını da aldım. Yazarın bu kitapları yazarken ki psikolojisinden çok bahsediliyor, merak ettim :D
Yaralı - H.M. Ward: Goodreads'te çok karşıma çıkıyordu sonra çevrileceğini öğrendim. Almak şimdi nasip oldu.
Dokuz Gün - Gilly Macmillan: Instagram'daki yorumlar sayesinde meraklanıp sepete ekledim.
Lola ve Komşu Çocuk - Stephanie Perkins: Kitaplar birbirinden alakasız olsa da tüm seri basılana kadar okumayı düşünmüyorum.Ciltli ve 10 tl olunca hemen aldım *-* 
Marslı - Andy Weir: Kitabı okumadığım için filmine de gitmemiştim. Çok eğlenceli bir bilim kurgu olduğunu duydum. Çok merak ediyorum. Film kapağını beğenmesem de 10 tl olunca aldım. Eski basımı varsa yollamalarını istemiştim ama yollamamışlar :/
Trendeki Kız - Paula Hawkins: Filmi çıkmadan önce okumam lazım. 10 tl ye İthaki bulmuşken beğendiklerimi aldım. 
Locke Lamora'nın Yalanları - Scott Lynch: Deli gibi merak ediyorum bu seriyi. Ama devamı çıkmadan okumayacağım. Kitabı düşünmekten derslere odaklanamam diye korkuyorum.
Anansı Çocukları - Neil Gaiman: Neil ile tanışmanın vakti geldi de geçiyor.

9 kitap aldım sadece.
Amerikan Tanrıları ve Kralkatili Günceleri de indirimde olsaydı keşke :D

Bir alışverişin daha sonuna geldik. Şu an elimde 124 tane okunmamış kitap var. İndirim oldukça almaya devam edeceğim. Bu sayı motivasyonumu düşürmüyor. YGS/LYS den kurtulunca sizi öyle bir okuyacağım ki diye düşünüyorum. 

11.sınıfta zorlanırken 12'de nasıl dayanacağım bilmiyorum. İki gün önce kitaplığımı düzenledim. Okuduklarımı kolilere kaldırdım. Okumadıklarımı kitaplığın son iki rafına ve kitaplığın yanına yerden yukarı doğru dizdim çünkü yerim yok :( Düşecekler diye çok korkuyorum ama dengeledim gibi. Kitaplığın ilk rafında tekrar ederim diye koyduğum 9.sınıf kitaplarım, ikinci rafında 11.sınıf kitaplarım, üçüncü rafında da YGS/LYS kitapları var. 10.sınıf kitaplarımsa bazamın altında :D 9lar bitince onları çıkaracağım meydana. Instagram anasayfamda da bookstagram yerine studyblr hesapları var artık.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder