Big Red Mouse Pointer

23 Haziran 2016 Perşembe

3. CNR Kitap Fuarı Ganimetim ^^ | 13 Mart 2016

ÇOOOOOK ÜZGÜNÜM. AMA NE KİTAP OKUYABİLİYORUM NE DE BİLGİSAYARA GİRİYORUM.

Yine uzun süredir yazmadım bloguma. Burayı boşlamayı ben de sevmiyorum. Ama yazacak hiçbir şeyim yok. Sadece indirim oldukça kitap alıyorum ve fotoğrafını çektikten sonra kolisine geri koyup kaldırıyorum. Üç alışveriş yazısı daha gireceğim şimdi. 

11.sınıfı tekrar ettiğim bir program hazırlamıştım, o bitince bloga yazı gireyim dedim. Birkaç gün sonra da YGS programı hazırlayacağım. Bu bir yılı derslere boğularak geçireyim, sonrasında günde bir kitap bile bitiririm. Çok özledim okumayı, dizi&film izlemeyi...2017 LYS'den sonra -inşallah- hedefime ulaşıp mezuna kalmazsam bomba gibi döneceğim.



Fotoğraf kalitesi için özür dilerim. Whatsapp'tan arkadaşıma attığım fotoğrafı kırpıp koymak zorunda kaldım. Çünkü şu an kitapların hangi kolide olduğunu bilmiyorum. Fotoğraflarını çekemem. Kitaplığımda en son aldığım klasikler var. Şu aralar klasiklere merak saldım. Modern edebiyat kitaplarını kolileyip gözümün önünden kaldırdım ki canım çekmesin. Altta İşler'den aldığım ygs/lys kitapları da gözüküyor biraz :D Ahh trigonomteri ahh :(

Endgame Çağrı'yı yine aynı gün D&R'dan 10 tl ye almıştım.
Diğer romanları CNR'dan aldım.
Nefes ve Yaratıcı hatırladığım kadarıyla 5 tl idi. Yoksa almazdım. Fuara kitap alacağım diyerek gitmemiştim zaten. Öylesine gezip havasını solumak içindi.
Ejderin Ateşi de 10 tl diye hatırlıyorum. Ephesus Yayınları bu serinin 2.kitabını seri ile uyumlu ve daha güzel bir kapakla yeniden bastı. Ben almadan önce yapsaydınız keşke. Neyse baskı için yeniden kitap alamam. Parayı boşa harcamak olur.



YGS sınavının olduğu gün gitmiştim fuara. Yine o gün Ankara'da patlama olmuştu. Allah rahmet eylesin, mekanları cennet olsun. Umarım güzel ülkemiz bu durumdan kurtulur.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder