Big Red Mouse Pointer

23 Haziran 2016 Perşembe

Alışveriş #11

Yine Yeni Yeniden Okuoku.com ^-^

Hem hızlı hem hasarsız hem de bol ayraçlı, kahveli kargolarıyla benim için internetten kitap alımında bir numara. Ama ne yazık ki bu seferki kargoda Köprü ve Kupa Altılısı'nın ayracı çıkmadı. Çok üzüldüm :( Kupa Altılısı'nın ayracına bayılıyordum. 

9 Haziran 2016 alışverişim:





1) Kan ve Tuz - Kim Liggett
2) Yüksek Topuklar Karışık İlişkiler - Elisabet Benavent
Cildi muhteşem *-*
3) Sahte Romeo - Leisa Rayven
4) Köprü - Claire Wallis
Kapağına aşık oldum *-*
5) Kupa Altılısı - L.H. Cosway
Keşke ayracın çıksaydı be gülüm :(
6) Karanlığın İçinden - Alexandra Bracken
Serinin ara kitaplarının üçü de tek kitapta birleştirilip basılmış. İyi ki henüz seriyi okumadım. Ara kitaplarla beraber eksiksiz okuyabilirim.
7) Benden Sonra - Colleen Oakley
Bookstagramlar beğenmişti, merak edip aldım. Senden Önce Ben'le kıyaslıyorlar genelde. Kitabın dokusu da mükemmel *-*
8) Olur Böyle Boktan Şeyler - Rick Springfield
İsmi çok ilginç geldi :D
9) Benim Balığım Yaşayacak - Ruth Ozeki
Mavisine vurulduğum bir kitap <3
10) İyi Kız - Mary Kubica
Beğeneni çok vardı. Bir yıl sonra okunmak üzere aldım ben de.

Hepsi 9.90 tl aldıklarımın.


Okunacak 160 kitabım oldu. Baya birikmiş. Bir yıl dişimi sıkmam lazım sonra her gün sizinle birlikte olacağım <3




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder