Big Red Mouse Pointer

11 Eylül 2013 Çarşamba

2. Mim Şeysi :D :D



Oo bu aralar da bende bir mim bolluğu var. Bolluk dediysem de 2 tanecik yani :P Bu da ilk mimim :)  

Gingerbreadwoman beni mimlemiş ^_^ Ona da elimden geldiğince samimi cevaplar verdim. Bakalım neler demişim :)




1) Hayatınızda hiç mucize olarak nitelendirebileceğiniz bir olay yaşadınız mı?
Ben yaşamadım ama 8 yıllık sınıf arkadaşım kamyonun altında kalmıştı  :'( Kazanın üzerinden 3 yıl geçti. Şu an hiç kaza yapmamış gibi duruyor. Sağ çıkması bence mucize :D



2) Almayı düşünüp de alamadığınız ne var?

Ne yok ki :))



3) Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı?

Hiç yok. Umursamıyorum. Zaten çok dışarı çıkan biri değilim. Asosyal oğlu asosyalim ya :/ 



4)Nefret ettiğiniz huylar veya insanlar?
Dinlediğim müzikler ya da sürekli kitap okuduğum için beni sıkıcı bulanlara uyuz oluyorum. Sensin sıkıcı, gıcık -_-



5) Sizi en net tanımlayan kelime?
Oğlak :D Oğlak burcunun tüm özelliklerini taşıdığım için tek tek sıralamaya üşendim. Yok ya olmadı bu. Beni en net tanımlayan kelime kesinlikle üşengeç olmalı.



6) Hayata yeniden gelme şansınız olsaydı nerede doğardınız?
Lux gezegenine ne dersiniz? :D



7) Tek başına bir insan keyiflenmek için ne yapabilir?
Valla ben eski fotoğraflarıma bakıyorum. Bebekken ne kadar tatlıymışım diyorum ama iki metre yürüyüp karşımdaki aynada kendi yansımamı görünce "Aaa keyif de kimmiş ayol?" diyorum :P



8) Nikah masasında evleneceğiniz kişi size hayır dese ne yaparsınız?
Çükünü koparırım... :D :P



9) İnsan kaderini mi yazar kaderini mi yaşar?
Ortaya karışık :D



10) Aklınıza gelen ilk İngilizce kelime?
Gingerbreadwoman :D Mimleyince aklımda kaldı.



11) İnternette sahip olduğunuz ilk nickname?
tuqce .. Okumamazlıktan gelin lütfen. Ergendim o zamanlarda "q" harfini kullanıyordum. Ahh hadi ama siz hiç ergen olmadınız mı? :P





Bu sefer de blogumu en son takip edenleri mimleyeyim bari. İnşallah daha önce bu soruları cevaplamamışlardır :D






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder