Big Red Mouse Pointer

11 Eylül 2013 Çarşamba

Mim Şeysi :P


Bloggerları tanımak için soru-cevap şeklinde yapılan mimler çok hoşuma gitti. Farklı sorular hazırlayıp ben de sorayım dedim. Gerçi çoğu ilkokuldaki anket sorularına benzedi ve bazıları da internetten ama olsun idare eder :P 


1) Asla yapmam deyip yaptığın bir şey?

Güven olmaz diye düşündüğüm için asla internetten alışveriş yapmam diyordum. Okuoku'dan kitap aldım. Güven oluyormuş :D

2) En sevdiğin kelime? 

Çikolata :D Adını duymak bile mutlu olmama yetiyor.

3) En nefret ettiğin kelime?

Ön yargı. Kendisini de sevmem ismini de -_-

4) En çok kullandığın küfür ya da küfre benzer kelime? (Cevaplar çokta kötü olmaz değil mi?) 

Gerizekâlı. Bu kelimeyi çok kullanırım okulda falan. Arkadaşlarım bile alıştı. Dalga geçiyolar benimle. Sevgiline "Tut elimi gerizekâlı derken ölcen bi gün" diye :P Sevgiliyi buldum da gerizekâlı demesi mi kaldı yani :D



5) En çok hangi kitap/dizi/film karakterinin gerçek olmasını isterdin?

Daemon. Yeni karakterle tanıştıkça bu değişebilir tabi.

6) Seni kızdıracak ne yaparlarsa katil olursun?

Arkadaş kazığı. Mesela sevgilim beni en yakın arkadaşımla aldatırsa kesin katil olurum ben. İkisini de keserim ki kesmeyi severim, şakam yoktur :D

7) Gözünü kör eden bir şey? (Aşk gözünü kör etmiş derler ya o şekilde bi'şey)

Çikolata ;) Benim için "aşk"la aynı anlama geliyor. Ayıptır söylemesi çıkıyoruz biz ^_^

8) Dostunun erkek olmasını mı kız olmasını mı tercih edersin?

Erkek olmasını. Melez Sözleşmelerindeki Caleb gibi bi'şey istiyorum :))

9) Unutamadığın bir çocukluk/gençlik anın?

Fazla asosyal biri olduğum için ne çocukluğumu ne de gençliğimi pek yaşayamadım. (Daha 18 bile olmadım, gençliğim bitmiş değil.) Ama "Tatilya"yı hiç unutmadım. Şu ilk resimdeki şeye binmiştim. Çok zevkli bir şey o ya :D Sonradan kapandı sanırım ya da başka yere taşındı. :/



10) Herhangi bir soruya verdiğin en saçma cevap?

+ Kim o?
- Beeen 

Hâlâ kurtulamadım şu cevaptan. Kendi adımı söylemek garip geliyor herhâlde ne bileyim. Bir de birinci sınıf öğrencisiymişim gibi "Eeeeeğğğğğvveeeğğğğeettt" tarzı "Beeeğğğğeenn" diyorum. Cidden beynimde hasar var benim. :P





İşte bu kadarcık. Cevaplarımın samimi olduğunu düşünüyorum. Aynı şeyi sizlerden de bekliyorum ona göre :D Yabancı yok nasılsa :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder