Big Red Mouse Pointer

23 Haziran 2016 Perşembe

Alışveriş #10

Yine Okoku çünkü 9.90 yani :D  Kargo geldiğinde ertesi günkü matematik sınavıma çalışmaktaydım. Şimdi 11.sınıf bitti, 12 oldum. Duygulandım be :')

10 Mayıs 2016 alışverişim:


1) İçimizdeki Şeytan - Sabahattin Ali (11,20)
2) Sırça Köşk - Sabahattin Ali (7,00)
3) Kürk Mantolu Madonna - Sabahattin Ali (7,70)
(Evde henüz okumadığım Kuyucaklı Yusuf kitabı da var. Sabahattin Ali'nin diğer eserlerini de alıp en kısa zamanda başlamayı planlıyorum.)
4) Uçurtma Avcısı - Khaled Hosseini (9.90)
5) Bin Muhteşem Güneş - Khaled Hosseini (9.90)
(Çok merak ettiğim bir yazar. Benden sonra annem de okur bunları.)
6) Minnettar - Amy A. Bartol (9.90)
(Bu seriyi de tamamladım. Hepsini Okuoku'dan 10 tl ye aldım.)
7) Ateş Çemberi - Alexandra Bracken (9.90)
(Seriyi tamamlamış oldum. Serinin her kitabını 10 tl ye aldım. Zaten Parodi Yayınları, Tüyap'ta her kitabını 10 tl yapıyor. Kampanyayı kaçırınca bir şey kaybetmiş sayılmazsınız.)
8) Scarlet - Marissa Meyer (9.90)
(Sonunda aldım seni bebeğim *-* Winter indirime girse de alsam :D )
9) Şeftali Kokan Bir Aşk - Jodi Lynn Anderson (9.90)
(Ve bir seri daha tamamlanır.)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder