Big Red Mouse Pointer

19 Ekim 2014 Pazar

Okuma Kavanozu #1



Okunacak çok kitap olunca ve bir türlü karar veremeyince bu yola başvurayım dedim. Kronik Okur sağolsun. Son aldığım kitapları kavanoza atmak istemedim. En eskileri yazdım. Bir yıldır kitaplıkta bekleyen kitaplarım var. Geçen yılki Tüyap'tan kalanlar falan. Zaten okunacaklar listemi oluşturmuştum. 104 kitaptan 30 tane okuyup 74'e düşürdüm. Ben de Athena'nın Güncesi gibi ilk 20 tanesini yazıp çekiliş yaptım. Doğal olarak içine serilerin devam kitaplarını katmadım. Mesela Eşleşme'yi okuduktan iki kitap sonra araya Yol'u sokacağım. Bu şekilde serileri de bitiririm. Uzun ya da bırakamayacağımı düşündüğüm serileri yazın art arda okuyacağım. Buz ve Ateşin Şarkısı gibi. 



8 Kasım'da Tüyap varmış. Sadece daha önceden başladığım serilerin ve alttaki 20 kitaptan seri olanların devamını alacağım. Çoğu var gerçi. Her neyse. Tüyap'tan alacağım ve bekleyemeyeceğim kitapları okuduktan sonra bu listeye başlayacağım. Alev Deneyleri, Son İsyan, Direniş, Avcı gibi.
Bir de okul için okumam gereken kitaplar sırayı bozacak :/ Şu an Sinekli Bakkal'ı okuyoruz.






Ve sonuç:

1) Aşk Baharı Beklemez
2) Koruyucu
3) Gölge Öpücük
4) Eşleşme
5) Kardeşimin Hikayesi
6) Kitap Hırsızı
7) Ejderin Aşkı
8) Parıltı
9) Evrenin Ötesi
10) 22 Britanya Yolu
11) Sonsuzluk 
12) Mefisto
13) 6. His
14) Saplantı
15) Köpek Düşleri
16) Nefretten Sonra
17) Kız ve Kurt
18) Şehvet
19) Kızıl Nehir
20) Karanlığın Kızı


Parıltı ve Evrenin Ötesi'nin yerini değiştirmeyi düşünüyorum. Sizce? 

Araya başka kitap sokuşturmak için o kadar çok bahanem var ki. Bu listeye nasıl uyarım daha doğrusu uyar mıyım bilmiyorum. İrademi epeyi zorlayacak bu iş.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder