Big Red Mouse Pointer

7 Kasım 2014 Cuma

Tüyap Listem | 2014




Öncelikle Dart Ödülü için Naz'lı Kitaplık ve Athena'nın Güncesi'ne teşekkür ediyorum. Ama amacı pek anlamadım :( Zaten ödül verebileceğim 15 blog bulamam, çoğu çoktan almış.


Tüyap yarın açılıyor ^-^ Ben 9 Kasım ve 15 Kasım'da oradayım. Bu sene bir yazardan imza almayacak olsam da heyecanlıyım. Gerçi Tess Gerritsen ya da Sarah Jio'dan imza almayı çok istiyordum. Maalesef ki yeni seri ya da kitap almama kararı aldım. Sadece evdeki serileri bitirmek istiyorum. Okumam gereken yaklaşık 70 kitabın üstüne Tüyap'tan alacaklarım da eklenecek :/ Tam da sınav haftamızda Tüyap açılır mı ya ? :( Hafta içi boş olur rahat rahat gezerim diyordum ama sınav, sınav, sınav :'(



Neyse gelelim listeye:
1. Alev Deneyleri (Pegasus)
2. Son İsyan (Pegasus)
3. Neferet'in Laneti (Pegasus)
4. Kefaret (Pegasus)
5. Karanlık Zafer (Dex)
6. Yeniruh (Dex)
7. Avcı (Dex)
8. Direniş (Dex)
9. Son Savaş (Dex)
10. Belalı Düğün (Yabancı)
11. Tatlı Sır (Yabancı)
12. Ateşböceğinin Şarkısı (Pegasus)
13. Yıllar Sonra (Artemis) 
14. Dokuzun Yükselişi (Artemis)

Bunlar kesin alacaklarım. Özellikle Direniş , Avcı ve Labirent serisinin iki kitabı. Tatlı Sır'ı yeni seri olarak saymıyorum.

Alttaki ise Okuma Kavanozu'nda yaptığım listedekilerin devam kitapları. Vampir Akademisini tamamlamayı, Ejderin Arzusu, Ejderin Tutkusu ve İsyan'ı yarı kesin -nasıl oluyorsa artık- olarak almayı planlıyorum. Diğerleri kesin değil.

15. İsyan (DeliDolu)
16. Kan Sözü (Artemis)
17. Ruh Bağı (Artemis)
18. Son Fedakarlık (Artemis)
19. Ejderin Arzusu (Ephesus)
20. Ejderin Tutkusu (Ephesus)
21. Kutsanmış (Dex)
22. Sınırsız (Dex)
23. Dünyanın Gölgesi (Olimpos)
24. Kıvılcım (Olimpos)
25. İt Dalaşı (Martı)
26. Köpekler Ağladığında (Martı)


Bitti! İndirim yaptırabilirsem 26 kitabı da alabilirim. 
Bana şans dileyin :) Size de iyi şanslar ;)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder