Big Red Mouse Pointer

16 Kasım 2014 Pazar

Tüyap Ganimetim ^^ | 2014




9 Kasım ve 15 Kasım'da aldıklarımı Instagram'a koymuştum ama toplu olarak bloga da koyayım dedim. Fiyatları hakkında yazmak istediğim birkaç şey var.



Bu sene 30 kitap almışım. Gitti harçlıklarım T.T  


Pegasus indirim yapmıyor diye Ateşböceğinin Şarkısı, Neferet'in Laneti, Alev Deneyleri ve Son İsyan kitabını D&R'dan sipariş ettim (60tl). Kefaret ve Kalona'nın Düşüşü 12 Kasım'da çıktı, 15'inde gitmişken alayım artık dedim. 37,5 dedi 35'e aldım ki 2,5 tl indirim sayılmaz -.-

3 tanecik Ephesus aldım. 42 tl verdim.

Dexler internette 106 liraydı ama fuarda 120 lira verdim içim gitti T.T Direniş ve Avcı için uzun süredir bekliyordum artık alayım dedim ve verdim parayı gitti. Gerçi ben kolay pes ettim. İlk başta 124 demişti keşke 110 diyerek başlatsaydım pazarlık işini -.- Adam yapardı ya indirimi ben mal gibi almadım. :'(

Yabancılar 25 tl. İnternette de böyleydi. Her ne kadar favori kötü çocuğum olmasa da Travis'i özlemişim.

GO! cansın sen ^^  Ayraç olsun, poster olsun, 10 liralık kitap olsun, mıknatıslı kapak olsun... yerim ya seni :) Yalnız bana bir poster verdi. Instagram'da bakıyorum herkeste iki poster var, kıskandım -.-

Martı sen de cansın ^^ İt Dalaşı, Köpekler Ağladığında ve Sonsuz Yemin için 20 tl verdim. İlk ikisi 5, diğeri 10 tl. Martı ve Arkadya'da tüm kitaplar 10 tl zaten. Seneye sadece bunlardan almayı planlıyorum. Dex'te de vardı yine 4 ve 10 tl kitaplar ama çoğu ben de vardı. 

Bu arada Kitap Oburları'nın geçen yılki yılbaşı çekilişinden kazandığım Doğum Lekesi ve Asil Kan'ı hala okumadım. Devamı çıkmışken alayım dedim. Neredeyse bir sene olacak.

İletişim'den Suç ve Ceza 23 tl. Neymiş efendim normal hali 29 liraymış daha fazla indirim yapamazmış falan filan. Yapmadı gıcık herif -.- Okul için olmasa almazdım.

DeliDolu'dan İsyan için ya 18 ya da 15 tl verdim hatırlamıyorum.

Artemisler 80 tl. İnternette 76 tl falandı. Fazla fark yok diye aldım. 70'e düşürmeye çalıştım ama olmadı. Dört Numara Benim kitabını çok sevmiştim. Okuduğum ilk uzaylı kitabı, yeri başkadır. Serinin üçüncüsü çıkmış. Artemis neden bu kadar geç çıkarıyor bilmiyorum. Ayrıca Ruh Bağı yerine Vampir Akademisi diye basılmış. Resmen hatalı basımı satıyorsunuz ama olmaz ki böyle :'( Hiç değilse Vampir Akademisi-5 falan yazsaydı.


Bu sene hiç imza alamadım. Ne Türk ne yabancı ... hiç :'( Tess ve Sarah kitabı hiç yok ben de. Gelecek senelere inşallah.

CNR'da hiç kitap almamaya karar verdim. Elimdeki çoğu seri bitti. Başlamadığım seriler var, devam kitaplarını alana ya da seri bitene kadar okumayı planlamıyorum. 

Her neyse. Bunlarla birlikte okunacak 103 kitabım oldu. Bu bana iki sene yeter.
Telefon için para biriktirmeye başlasam iyi olacak. Yeterince kitap aldım.


Bu hafta tüm sınavlarım bitecek. Ardından Suç ve Ceza'yı okuyup bitirmeliyim. Sonra hangi kitaba başlayacağıma bir türlü karar veremedim. Alev Deneyleri? Direniş? Avcı? Karanlık Zafer? Kefaret? 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder