Big Red Mouse Pointer

6 Ocak 2015 Salı

Okunanlar | Aralık 2014

Merhabalaaar! Bir aydan fazla olmuş yazmayalı :( Ben üşengeçliği bırakmak istesem de o beni bırakmıyor. Benim hiç suçum yok. Gerçekten. 31 Aralık'ta 16 yaşına girdim. Olgunlaştım mı? Hayır. Değişen bir şeyler oldu mu? Hayır. Hala aynı benim.

2014 bitti. Benim her yılım aynı geçtiği için  ne iyi ne kötü geçti diyorum. Sıradandı. Klasikti. 2015 de öyle olacak. İyi dileklerden bıktım çünkü gerçekleşmiyor. Yine de umut etmek güzel. Geç de olsa sağlıklı, mutlu, huzurlu, bol kazançlı bir yıl diliyorum!

Okul zamanı hep az kitap okuyabildim. Ayrıca bir ara The Big Bang Theory ve anime izlemeye başladım. Bu hafta onları da yapamıyorum. Sınav haftası :/ Her neyse. Sadece üç kitap okudum. Kısa yorumlarla anlatacağım. Wattpad'den 5 hikaye bitirdim. Kafayı ona takmış durumdayım ama 4 normal kitap okuduktan sonra 1 Wattpad hikayesi okumaya karar verdim. Okuma hedefim 40+10 (10 olan kısım Wattpad'den). Şimdilik durumum 1+1/50.



Yeni yılımın ilk kitabı Dex'ten Avcı'ydı. Seth ya yerim seni *-* Yorumunu yine Ocak'ta okuduklarımla/okuyacaklarımla birlikte yapacağım. Her kitaba ayrı post hazırlamak daha zor oluyor. Şu an Gece Evi 12 - Kefaret'i okuyorum. Sınav haftası için ideal kitap gibi geldi. Beklentim az, günde 10-15 sayfa okuyup rahatlıkta bırakabileceğim bir kitap. Bundan sonra Neferet'in Laneti ve Kalona'nın Düşüşü'ü okuyacağım. 

Geçelim yorumlara. Okuduğum üç kitap: Suç ve Ceza , Direniş , Belalı Düğün.



SUÇ VE CEZA - Fyodor Mihayloviç Dostoyevski

Öğretmen zoruyla okudum. Klasik okumayı sevmem ama Sefiller'i sevmiştim. Bunu sevmedim -.- Hiç bana hitap etmiyor. Suçlu psikolojisi üzerine kurulu bir kitap ve ben psikoloji okumayı hiç sevmem. Bana macera lazım. Üstelik Raskolnikov'un kararsızlıkları, karamsarlığı içimi daralttı. Alt tarafı merdiven iniyor ama düşünmediği şey kalmıyor. Ne merdivenmiş arkadaş! Düşünceleri bana hitap etse belki zevk alırdım ama yok yani olmuyor düşünceleri boğdu beni. Belki ileride yeniden okurum, fikrim değişir diye düşünüyodum ki Dil Anlatımcı ödev verdi. Suç ve Ceza'nın içinden 50 tane sıfat-fiil grubuyla oluşturulmuş sıfat tamlaması bulacakmışız -.- Kitabı zaten sevmemiştim üstüne bu da eklenince iyice nefret ettim. İleriki yıllarda tekrar okurum derken bu hafta yeniden okudum. Tamamını değil. İlk 10-15 sayfada buldum 50 tane. Bu kadar basit olacağını sanmazdım. Belki de yanlış şeyleri bulmuşumdur. Sonuç: Çoooook çooooook uzun yıllar sonra tekrar okunacak. (Uzun yıllar sonra da psikoloji okumayı seveceğimi sanmıyorum bu yüzden fikrim değişmez gibi. Puan vermiyorum çünkü tarafsız okuyabildiğim bir kitap değildi.)




DİRENİŞ - Jennifer L. Armentrout

Çok özlemiştim Dameon'ı <3 Suç ve Ceza yüzünden okuyamadığım sevgili kitabı bitirdim. En son ben okumuşum gibi hissediyorum. İlk çıktığında almak isterdim ama ev kitap dolu :/ Hem de okunmamış. Neyse. Spoiler vermeden ne yazabilirim diye düşünüyorum. Hmm bir bakalım... Mutlu son. Okuduğum fantastik kitaplarda kötü bir sona rastlamadım zaten şimdiye kadar. Ortaları falan heyecanlıydı ama Jen finali hızlı yapmış. İstilacılar çok çabuk vazgeçti. Daha önce üzerlerinde hakimiyet kurdukları bir ırktan kaçtılar resmen. Luxenlerin böyle olduklarını bilmezdim. Korkaklar. Hunter ve Lotho'yu sevdim ben. Saplantı'yı alınacaklar listeme böylelikle eklemiş oldum. Arumlarla da tanışmak lazım. Kökenler üzerine bir kitap daha yazsa fena olmazdı. Archer favori üçüncü karakterim. Tabiki 1. Daemon, 2. de Luc. (Yorumu yazarken kitap yanımda değil. Umarım isimleri doğru yazmışımdır.)  Spoiler vermeden Beth'in bebeğinden bahsedeyim. Bir ara çocuk yerden yükselip uçmaya başladı. Aklıma ilk aşağıdaki reklam geldi asdfghjkl (Finalin basitliği yüzünden 4 puancık verdim.)





BELALI  DÜĞÜN - Jamie McGuire

Duygusal kötü çocuk Travis :) Sadece Vegas'taki evliliklerini ve daha sonra yaptıkları düğünü anlatmış ki ikincisi sadece son sayfalardı. Vegas'ta bir kitap olacak kadar ne yaptılar, ne okudum hatırlamıyorum. Abby'nin düğününe Mick ya da annesi falan gelir diye bekledim, gelmedi. Mick'in borçlu olduğu adam -adı her neyse artık- gelir diye bekledim, o da gelmedi. Düğünün neresi belalı anlayamadım? Gizlice evlendikleri için mi? Belki Abby'nin Travis'e evlilik teklifi etme amacı yüzündendir bu isim. Lafı uzattım çünkü amacı söylersem bir anlamı kalmaz. Kitap o amaç dışında bomboş. Tatlı Bela da falan yazabilirdi bunları. Uzatmaya hiç gerek yokmuş. Sırf para kazanmak için yazılmış sanki. Almak isteyen olursa almasın, ben anlatırım. Bir de Travis'in annesinin yazdığı mektup güzeldi. Duygulandım :') (Ara kitaplara puan vermiyorum)






Görüşmek üzere ;)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder