Big Red Mouse Pointer

3 Ağustos 2013 Cumartesi

Cumartesi İlk 10: Başlamak İstediğin Seriler | Etkinlik



Sihirli Kitap'ın başlattığı bir etkinlikmiş. İlk defa gördüm ve ilk defa katılıyorum. Çok hoş bir etkinliğe benziyor. Nasıl daha önce görmemişim bunu? 

Bu cumartesi okumak istediğimiz serileri sıralayacakmışız. 10 bana az gelir, 50 falan olsaymış iyiymiş :P

Genelde yakın zamanda filmi çıkacak diye okumak istediğim serilerden oluşuyor benim listem. Ayrıca herkes okumuş bir ben kalmışım diye çok ezik hissediyorum.

 İşte Listem:

1) Ölümcül Oyuncaklar Serisi - Cassandra Clare (Artemis)
2) Vampir Akademisi Serisi - Richelle Mead (Artemis)
3) Cehennem Makineleri Serisi - Cassandra Clare (Artemis)
4) Percy Jackson ve Olimposlular Serisi - Rick Riordan (Doğan Egmont)
5) Anita Blake Vampir Avıcı Serisi - Laurell K. Hamilton (Artemis)
6) Dönüşüm Serisi - Rachel Vincent (Pegasus)
7) Uyumsuz Serisi - Veronica Roth (Artemis)
8) Güneyli Vampir Serisi - Charlaine Harris (Artemis)
9) Vampir Günlükleri Serisi - L. J. Smith (Artemis)
10) Harry Potter Serisi - J. K. Rowling (YKY)

Daha Harry Potter'ı bile okumadım bu yüzden kendimi çok ezik hissediyorum ya zaten .s Ama filmlerini izledim. En azından onu yaptım. Vampir Günlükleri'nin de dizisini izliyorum. VA'nın ilk 3 kitabını aldım. Tüm seriyi alınca ona başlayacağım.

Listemdeki çoğu seri Artemis'ten :D Şimdiye kadar çoğunlukla Pegasus ve Dex'ten okumuştum. Artemis'e de geçiş yapayım dedim. Elimdeki tek Artemis kitabı Dört Numara Benim. Bu arada kitap filminden daha güzel.

Ben 10 az gelir demiştim :D Eğer 11 olsaydı kesin Morganville Vampirleri - Rachel Caine (Artemis'ten) olurdu. Onu da okumadım .s

Çok mu çok eziğim? :((






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder