Big Red Mouse Pointer

26 Aralık 2015 Cumartesi

Tüyap Ganimetim ^^ | 2015

Fazlasıyla gecikmiş bir yazı oldu çok üzgünüm *utanmış emoji* Bilgisayara geçmeye vaktim olmuyor. Olduğunda da film izliyorum. Bu filmlerden bir sonraki yayınımda bahsedeceğim. 

Bugün biyoloji sınavına çalışmak için dersaneye gitmedim. , ne yazık ki sınav haftam :( Ve gelip bu yazıyı yazıyorum :D Çok zaman kaybetmeden hemen kitaplara geçeyim.























Aldığım bebekler bunlar. Fiyatlarını yazmayacağım. Zaten fuar geçeli çok oldu. Bilgilendirmekten ziyade görgüsüzlük gibi gelir fiyatlarını yazmak. (Yazar burada indirim yaptırmakta beceriksiz olduğunun anlaşılmasını istemiyor.) Dex'teki indirim hayatımı kurtardı zaten.
Alınacaklar listemin tamamını yazdım. Üstünü çizdiklerim aldıklarım. Kırmızı renkte olanlar 11.Sınıf Türk Edebiyatı kitabının başında yazan bu sene okunması önerilen kitaplar. Fantastiklerden sıkılmışken bunları okuyayım bari dedim.





Özgür Yayınları
Aşkı Memnu - Halid Ziya Uşaklıgil
(pahalı geldi)

Dergah Yayınları
Safahat - Mehmet Akif Ersoy
(pahalıydı, 20nin üstüne çıktığı halde aldığım tek kitap)

Kızılema (?)
Ömer Seyfettin'in Bütün Hikayeleri
(böyle bir yayınevi yoktu)

YKY
Kendi Gök Kubbemiz - Yahya Kemal Beyatlı
Piyâle - Ahmet Haşim
(her iki yazarın da kitabı fuarda yoktu)

İletişim Yayınları
Madam Bovary - Gustave Flaubert
Sodom ve Gomore - Yakup Kadri Karaosmanoğlu
(İletişim'in dünya klasiklerine bayılıyorum)

Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları
Gurur ve Önyargı - Jane Austen
(bunu arkadaşım için aldım)

Yayınevine Karar Veremediklerim :P
Sergüzeşt - Samipaşazade Sezai
Şair Evlenmesi - Şinasi
Zavallı Çocuk - Namık Kemal
Çağlayanlar - Ahmet Hikmet Müftüoğlu
(Kurgan Edebiyat diye bir yayınevi varmış. Liseye uygun içerik, metin onda var gibi geldi ama bulamadım. İnternetten almayı denerim ya da başka yayınevlerine bakarım.)
Yedekçi - Musahipzade Celal
(MEB bunu niye koyduysa artık. Bir dergide yayınlanmış sanırım çünkü internette bile kitap halinde basıldığına dair bir şey bulamadım.)
Pegasus Yayınları
Ölüm Emri - James Dashner
Telepati - Leonardo Patrignani
Hafıza - Leonardo Patrignani
Ütopya - Leonardo Patrignani
(Ütopya artık benimle değil, hediye ettim.)

İthaki Yayınları
Kafes - Josh Malerman

Artemis Yayınları
Dracula - Bram Stoker
(fuarda yoktu)

Parodi Yayınları
Buz Kapanı - Alexandra Bracken

Ephesus Yayınları
Beni Bırakma - Fatih Murat Arsal
(Kitap tabi ki de vardı ama ben seri uyumlu olsun diye eski basımını istiyordum. Ciltlilerin kapağını beğenmemiştim zaten.)

Olimpos Yayınları
Dünyanın Gölgesi - Beth Revis
(Seriyi tamamladığıma göre başlayabilirim)

Dex Yayınları
Gölgeler - Ilsa J. Bick
Canavarlar 1 - Ilsa J. Bick
Canavarlar 2 - Ilsa J. Bick
Zehirli Sular - Fiona Paul
Tehlikeli Sular - Fiona Paul
Kraliçe - :Maxime Chattam
Tutuşma - Julianna Baggott
Sonsuz Ruh - Jodi Meadows
(sadece 10 tl olanlardan aldım)

Listemde olmayıp aldıklarım:
  
Dex Yayınları
Paranormal - Kiersten White
Doğaüstü - Kiersten White
Sonsuz - Kiersten White
(paranormal 5, diğerleri 10du)

Aspendos Yayınları
Fırsatçı - Tarryn Fisher
Tehlikeli Kızıl - Tarryn Fisher
Hırsız - Tarryn Fisher
(3 kitap 20 tl kampanyası)


Bitti :D Para hakkında sadece şunu söyleyeyim: 20 tl nin üstünde fiyat verenleri almadım. Pegasus set halinde 60 dedi, kitap başına 20 düşüyor desek tam kararında oldu :D


13 Kasım Cuma günü okula gitmeyip Tüyap'a gittim ve fizik dersini kaçırdım. Hala da o konuya çalışıp kapatmadım çünkü malım ben. Bunun başka açıklaması olamaz .. 



Josh Malerman'ın imza günü için gitmiştim. İmza saatinden çok daha erken geldi. Ben imza salonunun öbür ucunda beklerken adam gelmiş imza vermeye başlamış bile. 10-15 kişi vardı zaten, 10dk da imzamı aldım, fotoğraf çektirdim ve geldim. Alacağım kitapları zaten imzadan önce almıştım. Hafta sonu çok kalabalıktı. Çoğu kişiye imza dışında yazı falan yazmamış. Kendimi şanslı hissettim :D Ve g harfinin üstüne önce 2 nokta koydu sonra tercüman birleştir onları deyince birleştirdi adımı yazmakta ufacık bir sorun çıkmış olabilir asdfgh Sanırım "Ah what fun, endless ....... , endless scares" yazıyor. Boşluğa denk gelen kelimeyi çözemedim bir türlü. Josh abimiz ço tatlı, çok samimi bir adam. Türk olmak için doğmuş bence. Ve isimleri çok güzel telaffuz ediyor. Ben ismimi "T U G C E" diye hecelerken o "Tuğçe?" dedi. İsimleri mi öğrettiler ne yaptılarsa artık :D Hatta yazar yerine başka adam getirdiler sanırım diye şüphelenip Yabancı standındaki ablaya sordum yazar geldi mi diye gahjskd 


14 Kasım Cumartesi günü de Telepati serisini imzalatmak için gittim. Pegasus'tan kitap almayacaktım ama imza vardı yani :D 1-1,5 saat öncesinden gidip sıraya girdim. İlk 40-50 kişi arasındaydım. Sıradayke Instagram'daki koca kitaplığa sahip @franzbooks ve  @booksenberg hesaplarının sahiplerini gördüm. Ama konuşmadım. Ayağa kalkıp sıramı kaptıramazdım asdfghj İmza saati yaklaştıkça çok kalabalıklaştı. Kuyruk uzadıkça uzadı. İyi ki erkenden gitmişim. Yazar sadece tek kitabı imzalıyordu. O kalabalıkta herkesin 3 kitabını imzalayamayacağından hak verdim adama. İlk imzalatanların adını yazmış. Sonrakilerde sadece imza atmış. D&R'daki imza gününde yazı bile yazmış! Hem de 3 kitabı da imzalayarak! Kıskançlıktan öldüm.
Not: İmzası çok havalı be :D

Aslında 14-15 Kasım'da gidecektim ama 15 Kasım'da okulun gezisi vardı. İki yazara da cumartesi günü yetişemem diye cuma günümü feda ettim. 

Seneye daha çok yabancı yazar gelir inşallah. Şu an aklıma özellikle istediğim bir yazar gelmiyor. John Green gelse fena olmazdı gerçi :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder