Big Red Mouse Pointer

8 Ekim 2014 Çarşamba

Book Challenge Tag


Vay canına ilk defa üç kişi tarafından mimlendim, yuppi!!! Obur Kitaplık, Bin Tatlı Yıl ve İki Kızın Kitaplığı teşekkürler ^-^ 20 kişiyi mimlemek gerekince gayet normal bir durum. Uzun zamandır rastladığım bir mimdi ve takip ettiğim herkes yapmış. Şimdi bana mimleyecek insan kalmadı :/


1) İlk Hayranlığım: Alacakaranlık serisi. Roman okumaya bu seriyle başladım. Uzun bir süre sadece fantastik okudum. Diğer türlere geçişim İpek Ongun'un Bir Genç Kızın Gizli Defteri serisiyle oldu. Bu yüzden bu seri de benim için çok önemli.

2) Favori Serim: Usta serisi. Yelena, Valek, Ari, Janco hepsine bayılıyorum. Yazarın Valek'i son kitapta kel bırakması dışında hiçbir sorunum yok. Bitirdiğim seri sayısı çok az. Harry Potter, Vampir Akademisi, Ölümcül Oyuncaklar, Cehennem Makineleri, Percy Jackson ve Olimposlular, Morganville Vampirleri ... Kısaca şu listedeki serileri hala okumadım ve okumayı çok istiyorum.

3) Favori Kitabım: Sürekli değişiyor. En son Labirent: Ölümcül Kaçış'ı okudum ve bayıldım. Henüz serinin diğer kitaplarını almadım ve okumadım bu yüzden favori serime koyamadım. Bu sayılmazsa  Ölümcül Merhamet favorim. Bu da seri ama serideki her kitapta başka bir hizmetkar anlatıldığı için favori kitaba koyuyorum. Fazla mı ölümcül takılmışım ne? Ölümcül Oyuncaklar eksik kalmış onun da adını yazayım tam olsun :D

4) Favori Erkek Karakterim: Augustus Waters :') Öldüğünde ağladığım ilk karakter bu yüzden benim için unutulmaz. Aslında kaslı, yakışıklı bi badboy yazabilirdim ama hepsinin illaki sevmediğim bir yönü çıkıyor. Travis'in ağlaması gibi. Daemon iyi ama onu final kitabını okuyunca değerlendirmeyi düşünüyorum.

5) Favori Kadın Karakterim: Usta serisinden Yelena. Büyücü ve zehir ustası olması yeterli. Tehlikeli kızlar her zaman favorimdir ve şu an kitaplığımdaki en tehlikeli kız Yelena.

6) Favori Okuma Saatim: Belli bir saat yok. Ama sessiz ortamı tercih ederim bu yüzden gece. Günün en yoğun olduğum anında kitap okuyasım geliyor. Yazın hep boştum ama canım hiç kitap okumak istemedi. Okullar açılınca kitap aşkım yeniden canlandı.



Gelelim "en" sevdiğim kısma:


Mimlenmeyen kişi bulmak ne kadar da zormuş. Herkes yapmış. 6 kişiyi zor buldum 20'yi nasıl bulayım? Aslında Nifty Library iki kişi sayılır bu yüzden 7 kişi mimlendi asdfg




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder