Big Red Mouse Pointer

16 Temmuz 2014 Çarşamba

Alışveriş #5

D&R 'ın 5 tl indiriminden faydalanmamak olmazdı. Hele ki Dex kitapları varsa! Annemi de böyle ikna ettim. 1 Doğan, 19 Dex aldım.
Daha geçen yazdan kalma okumam gereken kitaplarla birlikte 80 okunacak kitabım oldu. Hem okumak istiyorum hem okumaya korkuyorum.





Sıcak Bedenler hariç hepsi Dex. Onun da filmi çok hoşuma gitmişti. Ne zamandır kitabını da istiyordum ve sonunda benim oldu.

Elimdeki 50 Dex'ten 15 tanesini okumuşum daha :( 
Dex Şöleni için 2-3 tanesini okumayı planlıyorum.

Bunlar diğer Dexlerim. Gece Okulu'yla birlikte 50 yapıyor.



Bir de almayı planladığım iki şey var.

D&R mağazasına gidebilirsem bu ayraçlardan almayı çok istiyorum. Ama parama kıyamıyorum bir ayraç için :/ (İnternette 15.90 olarak gözüküyor) 


Ve bu kaleme bayıldım. İlk aldığımda üstünde melek vardı. Fotoğrafını çekmek için döndüğümde farklı bir kalemi çekmişim, farkında bile değilim. Maskeli olan da güzel.
(Bunun tarzında, fiyatı da buna yakındır herhalde. 16.50)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder