Big Red Mouse Pointer

9 Mart 2014 Pazar

1.CNR Kitap Fuarı Ganimetim^^ | 8 Mart 2014

Uzuuuuun bir aradan sonra tekrar karşınızdayım. Okul açıkken bilgisayarla olan bağımı kopardığım için blogumdan da uzak kalıyorum :( Ama bu kısa bir yazı olduğu için üşengeçliği bir kenara bırakıp yazayım dedim. 

1. CNR Kitap Fuarı 1 Mart'ta açılmıştı bildiğiniz üzere. O haftasonu gidemediğim için dün gittim. Katılmayan yayınevleri vardı ki almak istediğim çoğu kitap onlardaydı. Dex mesela. Yeniruh, Avcı, Bir Sır Saklı İçimde vs. ne hayaller kurmuştum ama yoktun :( VA serisinin kalan üç kitabını da almak istemiştim ama Artemis de yoktu. Allahtan Pegasus oradaydı, canım benim :*  Ephesus'a uğrayacaktım ama o kadar kalabalıktı ki önü yaklaşmaya korktum. Fatih Murat Arsal yüzünden :)) Elimde üç kitabı var ama hepsini okumadan imzalatmak istemiyorum. Büyük ihtimalle Tüyap'ta o kalabalığın arasında ben de olacağım.

Yine annemi kandırıp kitap aldırttım :D Artık okunacak 64 kitabım var. Ne kadar hoş!





Sevgili Pegasus'tan nihayet Labirent: Ölümcül Kaçış ve Demir Kral kitaplarını aldım. En kısa sürede okuyacağım. İnşallah yani. Yakut Kırmızı ve Zümrüt Yeşil'den sonra Safir Mavi'yi de almış bulunuyorum. Boş bir zamanımda bu seri de okunmak için hazır bekliyor olacak.
56 liraya aldım bunları. Bence gayet iyi. Şimdi düşünüyorum da niye 6 liracık indirim yaptırıp 50'ye almamışım ki? Neyse. Değer bu cicilere :*


Veee Buz ve Ateşin Şarkısı da kitaplığıma katıldı! Aslında katılamadı çünkü yer yok -,-
Her neyse. Epsilon'dan sanırım 2 yıldır hiç kitap almadım. En son İpek Ongun'un serisini almışım. 
Önce kitap sonra dizi/film mantığında olduğum için kitapları almayı tercih ettim. 210 lira tutmuştu ama 150 liraya sattılar ^.^ Canlarım benim.
Toptan almak her zaman daha avantajlı zaten. Hem beklemek zorunda da kalmıyorsun. Serilerin bitmesini bekledikten sonra alıyorum. Meraktan ölen biri olduğum için :/ Tek dezavantajı 'Bu kadar kitabı kim taşıyacak ya?' düşüncesi. Neyse ki annem yardım etti :)


Bunlar da seriyi çekme çabalarım :P :D









Tüyap için para biriktirme time !!!








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder