Big Red Mouse Pointer

22 Ocak 2014 Çarşamba

Fazla Merak Hiç İyi Değilmiş



Zimlicious blogunun yazarı Simay Yıldız (çok resmi oldu Simay abla diyim mi?) 'ın Facebook adresine rastladım. Fotoğraflarına bir bakayım dedim. Güzel giderken birden şu resme geldi sıra.



Tabi kutunun içinde ne olduğunu öğrenmezsem gözüme uyku girmezdi. Google çevirisine güvenmesem de kısayol diye oradan anlamına baktım şu "dick" kelimesinin. Bakmaz olaydım.









Aslında sorunum kelimenin anlamı değil. Kutunun içine kimin koyduğu hiç değil.

9. sınıf İngilizcesi sırf 4. sınıf konuları. Yeni bir şey görmedim daha. Neyse.

 Workbook larda ilk sayfalardaki etkinlikte şöyle bir şey var:

(Yazım çok güzel biliyorum :P )

Jane ve Dick ? Evdelermiş. Napıyolar acaba? Gel de fesatlaşma şimdi :D Zaten o kelimeyi görünce yarım saat sayfayla bakıştım. MEB senin amacın ne yavrucum? 
Google'a göre dedektif anlamı da varmış. İnş o şekilde kullanmışlardır :P
Turkey ve turkey gibi bir şey mi söz konusu acaba?


Demek ki neymiş görülen her yabancı kelimenin anlamına bakılmayacakmış. Hele ki kutu içinde olanların :D




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder