Big Red Mouse Pointer

27 Aralık 2013 Cuma

Hele Şükür !

2013 yazından beri katılmadığım çekiliş kalmadı. Bir tanesini bile kazanamadım. Aslında Kitap Sokağı'ndan Kara Gönülçelen'i kazandım ama geç gördüm. Bilgilerimi yollamayınca başkası seçildi. En acı günümdü :'(

 Bu sefer öyle olmayacak!







Benden başka Tuğçe Ceylan olmadığına göre kazandım :D Hala inanamıyorum. 


48 saat dolmadan yolladığıma eminim. Bu sefer eksik bir şey yazdım mı korkusu başladı. İlk defa çekiliş kazanınca böyle oluyor :P

Benim için güzel bir doğum günü hediyesi olacak. İnsan 31 Aralık'ta doğunca yılbaşı ve doğum günü hediyelerinin ortak olmasına alışıyor. Bu yılbaşı hediyesi olsa da doğum günü hediyesi olarak da görüyorum.

2013 güzel geçmedi. Bu çekilişi kazanmamla 2014 ün güzel ve şanslı olduğum bir yıl olacağını umuyorum. İnşallah yani.


Darısı yine benim başıma.
(başlarımıza demek istedim)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder