Big Red Mouse Pointer

28 Aralık 2013 Cumartesi

Minik Bir Ayraç Alışverişi


Bir alışveriş merkezinde D&R görüp girmeden olmazdı. Eh oraya girince elim boş çıkmak da istemiyorum. Ama okunacak 55 kitabım (çekilişle 57 olcak :P) olduğu için yeni kitap alamıyorum :/ 
Asıl amacım sınıfta yapılan yılbaşı ekilişi için hediye almaktı. Hoca kitap almayın dedi :O Sınıfta deli gibi kitap okuyan bir ben varım :( Bana kitap alabilirsiniz. Hemen listemi yollarım :D Gerçi ben albüm almak için gitmiştim ama almadan döndüm. Hediye parası ayraçlara gitti iyi mi :/ 

İlk başta metal ayraç almaya karar verdim. T harfi olan. Sonra arkasını çevirdim. 13 mü 15 mi ne yazıyodu. Oha dedim, geri bıraktım. Ayraç hastası olabilirim ama bir ayraca 10 lira verecek kadar da manyak değilim. 










Hem testlerde hem de kitaplarda kullanmak için bunu aldım. Gerçi benim boşlarım için yetmez bu. 8-10 paket almalıydım.



Kitap okuyan bir vampir olunca onu da kaptım. 



Başlıktaki gibi minik bir alışverişti.

Ayraç koleksiyonum git gide genişliyor. Hadi hayırlısı.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder