Big Red Mouse Pointer

31 Aralık 2013 Salı

Bugün Benim Doğum Günüm!

31 Aralık 1998 tarihinde 9.15'te bir kız dünyaya geldi. Onun adı Tuğçe'ydi.

İlk başta bana mavi kart yollamışlar :// Zaten ters gelmişim diye sezaryenle doğmuşum. En baştan belliymiş neler olacağı.
Pembe kartla değiştirilmiş tabi.  3,890 kg 49 cm. Baş çevresi 35 cm? Koca kafalı mıyım yani?







Hayatımın çileli kısmı:
Dayım ablamla beni parka götürmüş. Yaklaşık 1 yaşındayken -daha beybiyim yani- sevgili çok zeki ablacığım -aramızda 1 yaş var- beni kaydırağın tepesinden itmiş. İnsan aşağıya doğru iterdi de kayar giderdim. Bu salak yana doğru itmiş yere çakılmışım resmen. Gördüğünüz gibi hala yaşıyorum :D

Bir keresinde de ablamla oyuncak tavşan için kavga ederdik. Annem tavşanı gardrobun üstüne atmıştı. Görmek için yatakta zıplarken düşüp başımı komodine çarpmıştım. O günden beri dikiş atıldığı için yarık bir kaşım var. Jiletle kesmişim gibi duruyo .s . Asi biri olsam çok yakışırdı. Zımbalar falan da taksam tam olur. 

Kendimi 9 canlı gibi hissediyorum.

Her neyse. 

Sınıfta yapılan yılbaşı çekilişine gelelim. Ben İlayda denen sadist bir arkadaşıma Darmaduman diye tutturduğu için onu aldım.

Göktürk de bana bu saati almış. Ba-yıl-dım! 
Hoca kitap almayın dedi ama bu kitap sayılmaz sonuçta ;)
Ya Göktürk çok zevkli ya da annesi. 


İlk gördüğümden beri 2 boyutlu çanta istiyordum. Bu sene anneme aldırmak nasip oldu.
Happy yazan siyah küpeler de almış. İçeride paketli bir kutu daha var. Ama onu daha açtırmadı. Bakalım içinden ne çıkacak?



Şimdilik bu kadar. Bana vakit ayırdığınız için teşekkürler :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder