Big Red Mouse Pointer

14 Ağustos 2014 Perşembe

Alışveriş #6



Aslında bu alışverişi 3 Ağustos'ta yapmıştım. Daha sonra buraya koymadığımı hatırladım. Üşengeçliğin yanında unutkanlık da başladı eyvah eyvah :/

Neyse. Bakırköy'e gidip D&R'a girmeden olmazdı. Şu 5 tl olan kitaplar sadece internette var sanıyordum, mağazalarda da varmış. İnternette bulamadığım Dexleri aldım :) Yerkara ve Cam Şato orada da yoktu maalesef :/ 



Önceki alışverişimde görüp bayıldığım kalemi de aldım :D Fotoğrafını çektiğim maskeliydi benim aldığımda peri kızı var. Gitarlısı da vardı ama bu daha güzel uymuş sanki :) 

Bu kaleme 16,50 verebilirim ama bir ayraca asla 16 lira vermem yani. Çok hoşuma gitmişti Her Bookmark ama olmayınca olmuyor :(




15 gündür yine yayın yok :/ Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer serisini bitirdim ama yorumu yazmam sanırım. Art arda okuyunca hepsi tek kitapmış gibi hissettim, nasıl yorum yazarım bilmiyorum. Zaten serinin sonunu beğenmedim. En önemli yerleri öyle basit anlatmış ki .s  Yolculuklar arasındaki bağları çok güzel açıklamış, sadece onu sevdim sanırım. Aşk dolu bir kitap bekliyordum ama sırlar, gizem daha ağır basmış.



Bunun dışında birkaç gündür kitap da okumuyorum. Sıcak Bedenler'e başladım ama içimden kitap okumak değil anime izlemek geliyor. 
Vampire Knight izlediğim ilk animeydi. Geçen yaz izlemiştim sanırım. Animeleri özledim, yine izleyeyim dedim ama izleyecek anime bulamıyorum. Ya konusu hoşuma gitmiyor ya da çizimleri. 

Diabolik Lovers animesini izledim. Şapkalı olanın adı Raito mu Laito mu onu anlamadım. Mukami kardeşlerle (oyununda böyle bir aile var umarım animeye de koyarlar) tanışmam lazım. Sakamaki bana yetmedi :D  2.sezon ne zaman gelecek bilen biri var mı? 

Bir de Amnesia animesini izledim ama finaline çok gıcık oldum. Kız hiç ummadığım biriyle sevgili çıktı ve hafızasını geri kazandığı zamanlar hiç gösterilmedi. Ben kızın eskiden nasıl olduğunu çok merak etmiştim :/ 

 Sadece iki anime bulabildim, birini sevmedim. Anime önerilerine çok ihtiyacım var gerçekten. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder