Big Red Mouse Pointer

27 Ağustos 2014 Çarşamba

Kitaplığınızdaki En İyi 10 Kitap Kapağı



Mimlenmişim ya çok sevindim ^-^  Kitap İklimi beni mimlemiş :) Teşekkürler!

Yaklaşık 150 kitabının yarısını okumamış biri olarak içerik-kapak ilişkisine göre sıralayacaktım ama seçenek az olunca göz zevkime göre sıraladım. 150 kitaptan 50 tanesi Dex olunca sıralamada da Dex fazla oldu tabi. Ayrıca iki kitabı ablamın kitaplığından seçtim :/

Kapağı çok hoşuma giden ama kitaplığımda bulunmayan kitapları Tüyap listeme eklemek için iyi bir teşvik oldu bu mim. 

Sıralamaya geçebiliriz sanırım. Karışık olduğu için numaralara takılmayın. 


1) Melez Sözleşmeleri



Serini tüm kapaklarını seviyorum. Ayıramadım. Avcı'yı hala almadım :/ 

2) Ruhsuz



Bu serinin de tüm kapaklarını seviyorum. Kızın gözleri, renkler falan çok hoş.

3) Güzel Şeytan


Şu yılan oraya çok yakışmış.

4) Füzyon


Kanatlı her türlü şeyi severim. Bu kitabı henüz okumasam da kapağına bayılıyorum.

5) Parçalanmış Krallıklar


Biraz karışık ve göz yoruyo gibi dursa da sevdiğim bir kapak. Renklerine bayılıyorum ^-^

6) Ayaklı Bela


Kas olduğu için %100 göz zevkime hitap ediyor :P Kelebek de acayip uyum sağlamış.

7) Sonsuza Dek


İlk iki kitabını ablamdan okumuştum, bunu daha okuyamadım. (Ablamın kitaplığından seçtiğim iki kitaptan ilki bu.)

8) Evrenin Ötesi


Kapağı yüzünden aldığım bir kitaptı. Uzayı çok severim, dolayısıyla kapağa bayıldım. Serinin ikinci kitabı da elimde ama Tüyap'ta üçüncüyü aldıktan sonra okumayı planlıyorum.

9) Ölüm Şarkısı


Okuduğum ilk Arkadya :') Kapağı yüzünden aldığım bir kitap. Arka kapağını bile okumamıştım. Müzikle ilgili olur sanmıştım ama polisiye çıktı. Yorumum için tık tık.

10) Yaratıcı

 

Ablamın kitaplığından seçtiğim 2. kitap. Kadının yüzü orada olmasaydı daha çok sevebilirdim kapağı. Renkler ve Yaratıcı yazısı çok hoş olmuş. A harfinin uzantısı ayrı bi hava katmış.

 
Hele 2. kitabının kapağı... beni benden alıyor. Sırf şu Halka için bu seriyi almayı planlıyorum. İkimizin kitaplığında da olmadığı için koyamadım ama koysam kesinlikle 1. olurdu.


Bir mimin daha sonuna ve en zor kısmına geldik :) 


Bu kişileri başka mimleyen var mı bilmiyorum ama ben de mimlemiş oldum. 
Seçmek ve sıralamak zor iş. Şimdiden kolay gelsin :)) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder