Big Red Mouse Pointer

8 Kasım 2013 Cuma

Tüyap Ganimetim^^ | 3 Kasım 2013



Paramın yettiği kadar kitap aldım. Dex'in 4 liralık kitapları sağolsun tüm listemi altüst etti. Alacaklarımı almadım Dex'e yatırdım tüm paramı. Elimde kalanlarla da aldım işte bir şeyler.

10 Kasım'da da gideceğim için birazını da oraya ayırdım. (Pucca'nın imza günü için gidiyorum.)

Gelelim alınanlara:








Kitap almak zahmetli iş. Hem paraya hem de güçlü bir kola ihtiyaç var. Yoksa benim gibi bunları taşırken kolunuz kopar. Tüyapta çevreme baktığımda bavulla gelen bi kadın gördüm o.O İyi taktik bende yapıcam. 


Ayraçlarım^^ yerim onları. Ephesus'a pazar günü uğrayacağım, ondan da bir sürü ayraç almayı ümit ediyorum.


Dex'e hastayım nedeni belli ;)
Delidolu'dan bir sürü önokuma verdiler. Elimdekileri bitireyim onlara da bir göz atarım. Hırsızlar Sosyetesi'ni merak ediyorum zaten.


Okan Vardorova'ya "Kızsız Adam" kitabını imzalattım. Eğlenceli olduğunu söylediler. Dizüstü Edebiyat genelde hoş kitaplar çıkarıyor. Pucca ve Pink Freud kitapları gibi.

(Ya Tuğçe kardeşime diye imzalamasaydın iyiydi :P O kadar da küçük değilim. Küçük müyüm?)


Hazır Pink Freud demişken ona da kitaplarını imzalattığımı söyleyeyim :D


Şu çalışma kitaplarını almasaydım daha ne kitaplar alırdım ben.s İçim gidiyo test kitaplarına para verirken :( Ama gerekli.


Sağ taraftakiler Dex'ten aldıklarım. 4 lira olunca hepsini aldım. Sol taraftakiler HP serisinin bitirmeye kararlıyım yavaş yavaş olacak. Eşleşme'yi çok merak ediyordum alayım dedim. Gece Evi serisine başladık bitirmek lazım.



Bu da kulem^^ 
Pazar günü annem izin verirse birkaç kitap daha eklemek istiyorum. 

Artemis'e uğrayamadım :/ Pegsaus'tan da bir kitap alıp çıktım. Olmadı yani.


Vee gelmiş geçmiş tüm Dexlerim :))


Köken'i bitirdim bu arada. İnşallah yarın üşenmeyip yorum yazarım. Müthişti. Şu an İntikam'ı okuyorum. Sonra da Sefiller :((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder