Big Red Mouse Pointer

2 Kasım 2013 Cumartesi

Tüyap Listem (Ufacık bir yardıma ihtiyacım var)



Tüyap sonunda açıldı. Yarın gidiyorum bir aksilik çıkmazsa. Ne zamandır çıkmasını beklediğim kitaplara nihayet kavuşabileceğim. Ama kavuşmamın pek de yararı olmuyor. Okul yüzünden bir aydır Aynı Yıldızın Altında'yı okuyamadım. Neyse listeciğimi yazayım.

Deli Dolu Yayınları:
Candor
Eşleşme (İkincisi çıktıysa belki alırım.)

Okuyan Us Yayınları:
Sorun Bende Değil Sende
Sorun Bendeymiş
Beni Hep Sev
(Pink Freud'a imzalatmak için alacağım. Üçü de onun kitabı.)




YKY:
Harry Potter ve Sırlar Odası (İlkini nihayet okudum. Devamını getirmek için can atıyorum.)

Artemis Yayınları:
Kan Sözü
Ruh Bağı
Son Fedakarlık
(VA serisini de tamamlamayı istiyorum.)

Dex Yayınları:
Köken (Tüyap'a gidip bu kitabı almadan dönersem intihar ederim.)

Pegasus Yayınları:
İntikam (Seriye başladık bi kere. Tamamlamak gerek.)
Nyx: Gece Evinin Gizemi (Almasam da olur.)

Epsilon Yayınları:
Düşüş (Ne zamandır başlamak istediğim bir seri.)


Gelelim yardım kısmına. Merak etmeyin para yardımı falan istemeyeceğim :P 
Çalıkuşu'ndan sonra Sefiller'i okutacaklar bize. 2 ciltlik ve orjinaline en yakın Sefiller'i okumamızı istedi Dil ve Anlatım dersinin gıcık hocası. Yayın falan da vermediler. Tüm evren bir olmuş bana John Green okutmayacaklar. Sefiller'in de maşallahı var yani. Bir de ondan sınav olacağız :O 

Orjinaline en yakın olan 2 ciltlik Sefiller kitabı hangisi?  Belki bir bilen vardır.


Yazması güzel tabi. Peki ya almak? Zaten bir sürü konu anlatımlı kitap ve soru bankası almam lazım. Onlardan para artarsa yukarıdakilerden birkaçını alacağım. Pink Freud'a kesin imzalatacağım için o üç kitap alınacak. Köken ve İntikam zaten alınacak. Geri kalanları askıda. Dex'ten bir kitap alıp gitmek hiç de hoş değil ama napalım kader. Yıkılan Krallıklar da başka bir zamana artık.

Listemi oluşturdum. Yaptıramayacağım indirimli fiyatlarını bile hesapladım ama dedim ya indirim falan yaptıramam ben. Yapmıyorlar zaten :( Neyse. Standlarını da bir kenara yazdım. Sabahtan işimi halledip imza kuyruğuna girmeyi planlıyorum. 

Pink Freud'un kitapları +18 içerikliymiş sanırım. Tam olarak emin değilim ama arkadaşım önerdi ben de almaya karar verdim. Zaten dizüstü edebiyatın tüm kitaplarını almayı planlıyorum. 

Fatih Murat Arsal'ın Nefretten Sonra, Seni Sevmek İstemedim ve Yalnız Gözlerin İçin kitapları var bende. İndirimdeyken üçünü de almıştım. Seri sanıyordum, içeriklerine hiç bakmamıştım. Nefretten Sonra'ya bi göz atayım dedim. Aboooovv... Annem görmesin, duymasın, bilmesin. FMArsal'ın da yarın imza günü olacakmış. 13.00da. İmzalatmayı düşündüm ama vazgeçtim. O da başka bir zamana artık.

Ephesus'tan Tutkulu Notalar'ı ne kadar almak istesem de alamam. Kapakları sağolsun bana çok yardımcı oluyor. Grinin Elli Tonu gibi içeriğini pek belli etmeyen (kelepçeli olanı dışında) kapakları olsaydı alabilirdim. GET'i de alırdım ama adı çıkmış bir kere. Annem kitaptan haberdar olunca olmuyor. :/ Valla sapık değilim. 

18 yaşından küçüğüm diye +18 pek fazla okumuyorum. Özellikle yetişkin içerikli diye kitap almam mesela. Aldıklarımın içinde varsa okuyorum. Genelde yeni yetişkin oluyorlar zaten.
+18 olup da okumamam gereken bir kitabı okuyunca böyle hissediyorum:


Yapma denileni yapmak kadar büyük bir zevk yok.



Az önce gördüm ekleyeyim dedim. Küçük Kız paylaşmış. İnşallah sadece bugüne özel değildir. 4 liralık Dex var ve ben orada değilim. Heart attack geçirmekle meşgulüm şu an.

Diğer alacağım kitaplardan vazgeçip bunları alacağım sanırım.

Şimdi ben buraya yaklaşsam "Aaa şuna bak alıyım hemen" der hepsini alırdım. Hatta elim Dublin Caddesi'ne doğru kayardı ama yine kapağı sağolsun annem hemen müdahale ederdi.




Bu kadar yeter sanırım. Ben ödev yapmaya gidiyorum. Bugün bitsin hepsi, yarına kalmasın. Çünkü yarın Köken okuma günü ilan edildi. 

Tüyaptakilere iyi eğlenceler. 


Allah bol indirimli Tüyap günleri nasip etsin. AMİN.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder