Big Red Mouse Pointer

10 Kasım 2013 Pazar

Tüyap Ganimetim^^ | 10 Kasım 2013

Evet... nereden başlasam ki? 

Daha eve yeni geldim ve hemen aldıklarımın fotoğrafını çektim. İlk kez üşenmeden anında post oluşturuyorum. Her neyse.

Bu sefer sadece PuCCa'ya kitap imzalatmak için gitmiştim ama elim boş dönemedim :/
Geçen sene ilk üç kitabını imzalatmıştım sıra dördüncüdeydi :)







Daha önce manga okumadığım için bi merak sardı içimi, sonuç olarak bunları aldım. Gerisi gelir inşallah. (Küçükken Winx dergileri alıyodum içinde çizgi romanlar vardı onları saymazsak ilk oluyo bunlar)


Sefiller'i buldum nihayet. Çok kalın :/ Kim dayanacak ona?
Dört Numara Benim'in 2.sinin çıktığından haberim yoktu. Beste (doğru hatırlamışımdır inş ismini) sayesinde öğrendim, hazır gitmişken aldım.
Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer'in 3.sünü almışım. Daha önce internetten ilkini almıştım. Elimde 2.si yok :P Onları okumaya sıra gelene kadar alırım herhalde.
Ejderin Aşkı'nı ne zamandır almak istiyodum iyi oldu :D
2. kez Köken aldım. Arkadaşım için.


Bu kadar.
Bir sonraki Tüyap'a kadar kitap almam yasaklandı. (2 kez internetten, 2 kez Tüyap'tan, 1 kez de D&R'dan kitap almıştım. Okul yüzünden okuyamayınca kaldı hepsi. 40'ı geçik okunacak kitabım var. Hadi hayırlısı.)

Gelelim ayraçlara. Malum koleksiyon yapıyorum gittiğim her yerden almaya çalışıyorum.



Tüm renklerini almak istiyordum bunların. Hâlâ eksik var dimi? Karpuzlu bi'şeyler vardı sanki.


Artemis beni çok şaşırttı o.O Keşke her kitabın içine ayracını koysalar. Ayracı olan hiçbi seriye başlamadım o ayrı konu. Ama başlayacağım. İnşallah yani.


Artemis'te bu kitaplar vardı. İlk defa Artemis kapağını sevdim :D Gözüm kaldı bunlarda. Yaza kadar kısmetse -her neyse gördüğüm her kitaba inş alırım demekten yoruldum.



İyi Geceler^^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder