Big Red Mouse Pointer

1 Temmuz 2015 Çarşamba

Selam, Ben Döndüm !

Ne desem nasıl başlasam bilemedim. Çoook uzun bir süredir yoktum. Burada olup olmamamı umursayan da yok. Kendi kendime yazıp çıkıyorum. Neyse. Okul vakti pek bilgisayar kullanmıyorum ödevler dışında. Arkadaşlarla iletişimi de telefondan sağlıyorum zaten. Instagram, twitter, facebook falan hep var, hep geziyorum, hep buradayım. Kitaplardan ve çekilişlerden uzak kalınmıyor tabi :D

Ayrıca bizim bilgisayar yaklaşık iki aydır bozuk. Servise falan yolladık ama düzelmedi. Annemler de eylülde, okul başlangıcında yenisini alırız dedi. Telefondan da yayın hazırlamayı pek beceremiyorum.  Klavyenin tuşlarına basamadıkça yayın hazırlamak zevkli olmuyor bana göre. Bu yayını da dayımın bilgisayarından yazıyorum.

Her neyse. Ramazan geldi, sahurlara kadar kitap okuma zamanı geldi. Hatta bunu daha da eğlenceli kılması için Instagram'da @minikedipatisi ve @creased.spines tarafından başlatılan #ramazanathon / #ramadanathon etkinliğine katıldım. (Bilgi için) Bir de challenge hazırlamışlar. Okunmayı bekleyen 100 kitabım içerisinde buna uyanlar var. Yapabildiklerimi tamamlayacağım.




Buraya yazmadığım zamanlarda ne mi yaptım? Hiçbir şey. Gerçekten. Sınavlara sadece bir gün öncesinden çalışan, zorunlu okutulan kitapları okuyan, pc bozuk olduğu için yabancı dizi izleyemeyen bir kızım. Şu sıralar televizyonun internete bağlanabildiğini keşfettim asjksvv Dizilerimi oradan izliyorum. The Big Bang Theory'de 8x8 deyim. Biter bitmez American Horror Story'ye başlayacağım.

Okulun ikinci dönemi sadece Don Kişot'u okudum. Koskoca 3 ay boyunca sadece 1 kitap. Bazen kendimden utanıp bu blogu kapatasım geliyor ama düzeleceğime inancım tam.11. sınıfa geçtiğimden Ygs ve Lys illetine şimdiden çalışmaya başlamam da gerek. Hepsini bir arada nasıl yürüteceğim bilmiyorum :( Don Kişot dışında Babalar ve Oğullar okutuldu ama ben okumadım. İnternetten ayrıntılı özet okuyup girdim sınava. Vicdan azabım hala devam ediyor :((

Okul açıkken Wattpad'den okumak daha kolay geliyor. Çok üstünde durulmayacak, düşündürmeyecek hikayeleri okuyordum ki tek tek hepsi kitap olmaya başladı. Bir anda herkes yazar oldu çıktı. Türk edebiyatını düşürdüler. Hadi fantastik olanlar çıksın tabi özgünse. Ama kötü çocuk-iyi kız kitapları o kadar çok var ki. Liseye yeni gelen biri, geçmişi kötü biri, ressam falan filan. Yapmacık, özenti yazıları roman diye önümüze koyan yayınevlerine de çok sinir olmaya başladım. Ephesus ve Epsilon bunların başında geliyor. Artık Wattpad'de çeviri hikayeleri okuyorum ve hiç Wattpad kitabı almadım, almayı da düşünmüyorum. Karanlık Lise 2 yarım kaldı. D&R'a gittiğimde kalan kısmını okurum belki.

Vampir Akademisi serisini bitirdim. Daha fazla Adrian istiyorum, para istiyorum, Kanbağı serisini de istiyorum !!! Üşenmezsem Don Kişot ve Vampir Akademisi için yorum yazacağım.Şu an Eşleşme serisinin son kitabı İsyan'ı okuyorum. Düşününce Haziran o kadar da boş geçmemiş. 2015 reading challenge 16/40 umarım tamamlarım.

**Diyecek/yazacak başka bir şey kaldı mı diye düşünüyor** Sanırım kalmadı. O zaman ben kaçar :))

Ha bir de 10 Temmuz'da blogum 2.yaşını dolduracak :') Rafflecopter (hep wafflecopter yazasım geliyor aksskjvv) kullanmayı bilseydim çekiliş yapardım. O kadar çekilişe katılıyorum, bir tanecik de ben yapayım değil mi ama? :) Rafflecopter'da çekiliş şeyi nasıl oluşturuluyor? Bilen varsa lütfen iletişime geçelim.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder