Big Red Mouse Pointer

5 Eylül 2015 Cumartesi

Okunanlar | Ağustos 2015

   Bu ay sadece iki kitap okudum :( Rezillik biliyorum ama hiç okumak gelmedi içimden. Bir ay çok okuduktan sonra mola verir gibi sonraki ay pek okumuyorum, okuyamıyorum. Eylül başlarında da pek okumadım. American Horror Story izlemeye başladım. Çok güzel bir dizi. Okul başlamadan bitirmeyi umuyorum. Bir de GoSick animesini izliyorum. Bugün-yarın biter. 24 bölümlük, bir bölüm 20 dk. 


Kitaplara geçersek:

O Adam Buraya Gelecek - PuCCa
Labirent: Alev Deneyleri - James Dashner


:((


O Adam Buraya Gelecek (2/5): PuCCa Günlük'ün 5. kitabı. Şimdi kadın kendi hayatını yazdığından eleştirecek pek bir şey kalmıyor. Başka yayınevine geçmesi, kapakta kendini göstermesi serinin diğer kitaplarıyla uyumunu bozmuş. Kitaplıkta güzel durmuyorlar ve bu benim için önemli :/ Ayrıca konuştuğumuz şekilde yazmasını sevmiyorum. Mesajlarda kullanılabilir ama normal paragraflarda bile bunu yapması hiç hoş değil. "yapcam, etçem" şeklinde yazmasından bahsediyorum. Türkçe'yi Türkçe gibi kullansa daha iyi bir puan verebilirdim. Erik çok güzel şeyler söylemiş. Bu kitapta biraz bencil davranmış PuCCa. Haksız olduğu durumlarda bile kendini haklı göstermeye çalışmasına sinir oluyorum -.- Yine de eğlenceliydi, kadının normal bir günü geçmiyor herhalde. 16 Eylül'de evleniyormuş sanırım PuCCa. Sonunda. Darısı bizim başımıza :P











Labirent: Alev Deneyleri (3/5): Yazarın duyguları pek yansıtamadığını düşünüyorum. Fiil odaklı yazmış gibi. Ve ilk kitaba göre heyecanlı sayılmazdı. Izdırap Verenler'in yanında o ampullü yaratık ne ki yani? Yaratıcılığını biraz daha zorlasaymış daha güzelini yazarmış. Teresa'yı sevmiyordum, hala sevmiyorum. Güvenmek zor olsa da Brenda karakterini sevdim ^-^ Deliler beklediğim kadar vahşi değildi. Zaten çok gözükmediler kitapta. Bir sürü karakter var ama yalnızca birkaç tanesini biliyoruz. James keşke onlardan da bahsetse. Minho her zaman favorimdi <3 Newt, Thomas ve Minho'nun esprili konuşmaları çok güzeldi. Kitaba renk katmış resmen. Labirente gönderilen B grubu hakkında daha fazla şey anlatılabilirdi. Eski karakterleri tanıyamadan sürekli yeni karakterler geliyor.

Fragmanı da hiç beğenmedim. Kitapla alakası yok resmen. Zorla Alev'e götürüldükleri halde filmde kendileri kaçmış gibi göstermişler. Ve Teresa sürekli yanlarında! Oysa ki sonradan karşılaşmaları gerekiyordu. Kitaptaki tüm heyecan ve merak uyandırıcı şeyleri filmden silmişler :/






Haftaya Okuma Kavanozu'nun güncel halini ve Okuoku.com'dan aldığım kitapların yazısı gelecek :D





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder