Big Red Mouse Pointer

10 Temmuz 2015 Cuma

Blogum 2 Yaşında! :)



Selamlar selamlar selamlar ^-^ Sabahın erken saatlerinde yayınlamak isterdim ama öğleden sonra anca uyandım. İstanbul bu günlerde aşırı sıcak. Gündüz oruç zor. İşe gidenlere üzülüyorum. Allah kolaylık versin.

Bugün günlerden 10 Temmuz ! Blogumun yaş günü. 2 yaşına geldi kerata aslksd İyisiyle kötüsüyle -biraz da yalnız- bir yıl geçirdik. Pek ilgilenmedim, hepsi benim suçum. Bu sene ygs/lys çalışmaya başlarım. Yapabilirsem planlı programlı bi yıl geçirmek istiyorum.  Zorla da olsa yorum yazacağım. Üşenme zamanı bitmeli. Kitapla ya da blogla bir sorunum yok. Hayatımın her alanında üşengecim. Değiştiremedim bu huyumu ne yazık ki :(

Çekiliş yapabilsem yapardım. Ama Rafflecopter kullanmasını bilmiyorum. Çekilişe katılırken sorun yok ama oluştururken var :/

Blogun tasarımını da değiştirmek istiyorum. Ama hazır şablon yerine kendim oluşturmak istiyorum. Bunu öğrenmek için web tasarım kursu falan var sanırım. Tabi bunu öğretiyorlarsa. Hiçbir fikrim yok. Araştırmam lazım. Resim kursuna, okula yardımcı olsun diye Fransızca kursuna da gideceğim -inşallah yani-. Ona vakit bulur muyum bilemem.


Tüm takipçilerime teşekkürler :* Nice birlikte ve bol kitaplı yıllara diyerek eksik yorumları yazmaya gidiyorum. Adios Amigos :*



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder